MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

fredag, mars 17, 2006

Och när kommer våren????

Köper tulpaner nästan dagligen för att pigga upp hemmet och mig själv i väntan på den varma vårsolen!

Har för övrigt fått fullkomlig möbelnoja!! Mannen därhemma blir galen på allt som ska hämtas och bäras hit och dit. Jag säger bara - loppisar, Blocket, auktioner, lauritz.com m.m. Det finns ju hur mycket fint som helst. Och gammalt ska det va! Ibland blir det fel eller alldeles för mycket ich då ställer jag det utanför min butik i Holmgången i Malmö och säljer det igen för en billig peng. Det finns väl fler galningar som jag, kanske...

Går också och vankar som en äggsjuk höna och väntar på den nya vår/sommar kollektionen som i skrivande stund håller på att produceras i Kina. Förhoppningsvis kommer allting i slutet av april. Hur spännande som helst!

Nog från mig, trevlig helg!

/Malin

"Every Day is a a Pearl Day!"