MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

måndag, april 03, 2006

Måndag igen och morgonen började med att jag hade nöjet att skicka iväg en faktura till ett stort företag som ska se till att man från och med maj månad kan handla MarMalaid´s smycken ombord på de flesta stora flygbolagen. Veckan kunde knappast börja bättre!

I går kväll bokade jag nästa Kina resa som inte blir av förrän i juli. Då tar jag mannen med mig - det är han värd! Han har dragit det absolut tyngsta lasset framför allt med barnen, men även med en stor del av marktjänstgöringen under mina "plugg"år på IHM samt under uppstarten av mitt företag. Faktum är att vi har blivit ett ännu bättre team sedan MarMalaid "föddes"! Allting bara flyter på och jag upplever verkligen att jag lever min dröm - häftigt!

Känner förresten att jag skulle behöva åka ner till Kina ytterligare en gång innan sommaren, men det får i så fall bli en snabbis och dessutom kommer jag då att åka ensam. Det blir första gången. Jag är inte alls orolig, det är bara så himla tråkigt...

Ha en bra vecka!

/Malin

"Every Day is a Pearl Day"