MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

fredag, april 20, 2007

Back again!

En tur till Stockholm har det blivit sedan sist. Jag har varit på en mässa och sålt smycken samt bott hos familjen och umgåtts med mina systrar. Lite vin blev det också förstås...

Massor med nya smycken och annat fint som kommit i dagarna!!!

Lena är här på besök så jag kommer med mera bloggande i morgon. Och kanske bilder...

Dagens tumme upp: De nya guld- och silverarmbanden!
Dagens tumme ner: Så jäkla kallt trots sol...

Dagens tips: Är färsk vit sparris med citron och hemslagen Hollandaisesås i massor - en sann njutning!


/Malin

"Every Day is a Pearl day!"