MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, april 13, 2006

GLAD PÅSK!

Skärtorsdag och påskrush i butiken! Många danskar i stan i dag eftersom det tydligen är helgdag i Danmark. Allting känns jättebra speciellt eftersom Jenny har lovat att ta butiken på lördag - påskafton. Det betyder fyra hela dagar med Robert och killarna! Har en del "mamma-tid" att ta igen.

Väntar fortfarande med spänning på den nya smyckeskollektionen som är på väg till Sverige. Det är lika spännande varje gång! Förhoppningsvis kan vi presentera allt det nya på webben i månadsskiftet april/maj. Då blir det till att fota smycken för Lars - min alldeles egen hovfotograf! Det är han som tar de finaste bilderna, det är också han som har fotat de smycken som kommer att finnas i ombordtidningarna på de stora flygbolagen fr.o.m. maj månad. Tydligen kan även hans son hjälpa till med en del bilder till kommande kollektion - spännande.

Ska snart lämna Holmgången för att åka hem och påskmysa - Jenny berättade att TV4 bjuder på hockey hela kvällen. Fullständig katastrof en "fredag" kan jag tycka! Jag antar dock att Robert inte är intresserad av just denna matchen...

Men som vanligt - innan hemgång måste lite nya tulpisar inhandlas hos Butik Botanik! Ännu finns de kvar...


/Malin

"Every Day is a Pearl Day"