MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

fredag, februari 23, 2007



Kung Bore har slagit till!


Och det med besked, men jag måste ändå få säga att det är ju liksom inte 5 meter snö som har kommit - snarare runt 10 cm! Och då kan man komma ihåg att detta inträffar varenda år.

Kom i går tillbaka till Malmö efter att ha varit på ett mycket trevligt och givande möte i den Kungliga Hufvudstaden och det hela slutade med affär! Tack Annika och Linda - detta kommer att bli succé! När jag ändå var uppe i Stockholm passade jag givetvis på att träffa mina systrar, Emma och Linda, och tänkte att jag skulle bjuda de båda på lunch - det blev en klassiker, Toast Skagen på Ture´s i Sturegallerian. Men man häpnar, de vandrande minkpälsarna FINNS faktiskt kvar. På riktigt! Otroligt roande att sitta och sippa på lite vitt samtidigt som damerna på bordet bredvid sitter med en hårig liten jycke av á la Paris Hilton i famnen. Som givetvis matas med maten från deras tallrikar.

Ligger även i slutskedet av en del andra kul större dealar och jag ser med glädje fram emot allt kul som kommer i vår väg under 2007! Skulle också vara riktigt roligt om MarMalaid och Clementin kunde "få till det"... Vi ska kanske ta en hederlig gammal brainstorming med alldeles för mycket vin, eller vad säger du Max?

Dagens tumme upp: Faktiskt väldigt fint med all snö!
Dagens tumme ner: Finns inget riktigt... skulle väl vara att det är väldigt halt att cykla för tillfället.

Dagens fundering: Varför finns det bara ett konkurrensverk?


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

1 Comments:

Blogger ..::Demalva::.. said...

Bara föreslå ett datum, så är jag på! Bara inte en tisdagkväll... ;) /Max

söndag, februari 25, 2007 8:59:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home