MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

lördag, januari 13, 2007



Har inte bloggat på hela veckan...

...och inte blir det något speciellt nu heller. Är på väg hem till Roberts syster med man för att fira att par födelsedagar som passerat. Plockade ihop lite fina presenter från butiken i går. Jenny hjälpte mig - man blir ju lite "blind" i sin egen affär.

Äntligen har det löst sig med barnvakt då Robert och jag är på mässa i Stockholm - Jenny kommer att ha fullt hus hemma hos sig med våra killar och hennes Rasmus. Killarna kommer att ha hur kul som helst, frågan är hur kul Jenny kommer att ha...?

I går packade jag upp lite nya prover som ska med till mässan och det var speciellt lite örhängen och tre stycken armband som bara var HUR superfina som helst!!!!! Bilder kommer snart.

Over and out!

Dagens tumme upp: Ja, vad skulle det kunna vara? Kanske att solen tittat fram för första gången på ett halvår (känns det som)!
Dagens tumme ner: Dammråttor, leksaker och disk så långt ögat når...


/Malin

"Every Day is a aPearl Day!"

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis till förstaplatsen i kategorin Företag i tävlingen Årets Blogg 2006. Vi önskar dig ett minst lika bra 2007 och hoppas att fler får upp ögonen för din företagsblogg!

söndag, januari 21, 2007 11:43:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home