MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

fredag, december 29, 2006



Leva livet balänges?

Jag fick något i stil med följande på mailen i dag:

Tänk om man kunde leva livet baklänges;
Man skulle starta med att dö och få det överstökat.
Sen vaknar man upp på ett vådhem och får det bättre och bättre för varje dag.
Man blir piggare och piggare och till slut är man för pigg för att vara kvar där, då är det dags att åka hem och ta ut sin pension.
Efter några år börjar man att arbeta, och på sin första arbetsdag får man en guldklocka.
Seb arbetar man i 40 år tills man är ung nog att dra sig tillbaka från arbetslivet.
Man dricker, festar och har sex och förbereder sig för att ta en paus.
Så börjar man skolan, blir barn, leker och har inga förpliktelser.
Man lär sig mindre och mindre, men ingen blir arg för det.
Snart är man en bebis som tillbringar de sista nio månaderna flytandes runt i en fridfull lyxtillvaro - varpå man slutligen lämnar denna världen i en sanslös orgasm!

Ganska roligt!!

Någon som levt sitt liv färdigt är Sadam Hussein som tydligen ska avrättas i morgon. Vågar man yppa vad man tycker om det...?

Dagen har bjudit på halvkass försäljning i butiken och överaskandes nog en fortsatt tillströmning av webordrar - jättekul!!!!!!! Nu går jag som i väntans tider än en gång och väntar på alla nya prover av vår- 0ch sommarkollektionen, mycket fint som kommer kan jag säga: silver, guld och fina kedjor...

I morgon väntar nyårsstädning eftersom vi kommer att bli ett skapligt gäng hemma hos oss på nyårsafton. Vad vi ska äta vete katten, men vi har börjat klura. En tål tydligen inte skaldjur och två är vegetarianer - snacka om nyårsmiddagsutmaning!

Dagens tumme upp: Har en ny agent på gång i Schweiz!
Dagens tumme ner: Min mage fullkomlig svämmar över!!! Och jag är inte gravid!

Dagens tips: Ja, det är nog läge att tipsa mig själv om att ta fram magrullaren igen...


/Malin

"Every Day ia a Pearl Day!"

1 Comments:

Blogger Johan Linnar said...

Snart dax att skriva något nytt Malin, ses på onsdag. // Johan på dynamic dog

torsdag, januari 04, 2007 8:16:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home