MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, maj 03, 2007



En vecka har åter passerat,


och en hel del har givetvis hänt. Nya smycken har kommit (som för tillfället befinner sig på fotografering), vår stora REA till alla webkunder har gjort stor succé och en hel del personliga aktiviteter har ägt rum. Förra fredagen var jag med en väninna på sista föreställningen av Moomsteaterns Elefantmannen och jag kan bara säga till alla er som har möjligheten - besök Moomsteatern till hösten då en ny föreställning sätts upp. Helt otroligt bra!! Jag blev rörd ända in i själen! Min väninna känner en av tjejerna som är ansvarig för projektet och därmed var vi bjudna på "eftermingel" med vin och en riktigt nice buffé efteråt. Och sån´t är ju aldrig fel!

Annars har veckan bjudit på mycket jobb, lite olika kalas, BNI möte och lite annat kuligt!

Jag vill passa på att tacka alla er som mailar mig om olika saker. Det värmer verkligen när man får höra att bloggen skrivs på ett tilltalande sätt och när en del av er vill höra mer om mitt företagande m.m. Jag går ibland tillbaka för att läsa gamla blogginlägg som jag gjort och finner att; Gud vad jag skriver rakt ur hjärtat! Inget är planerat och inget är genomfunderat utan det är sannerligen spontana och högst personliga små inlägg ni delar med mig.

Måste rusa hem...

Dagens tumme upp: Mötet med en ny bekant, Emil, som kommer att hjälpa oss att ta fram en helt ny typ av kolletion - vänta bara...!
Dagens tumme ner: Tick, tack, tiden räcker inte till...

Dagens tips: Ni som bor i Malmö - besök nya caféet i Holmgången hos SKAPA. Massor av goda kakor och annat onyttigt som man bara måste förgylla vardagen med!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"