MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

måndag, april 24, 2006

Jag är fortfarande stum - stum av förundran!

Låt mig berätta hur min helg började. I fredags när jag skulle till Systembolaget för att inhandla lite vin till mig och maken frågade den unga killen i kassan vänligt efter min legitimation! Jag sa: "Förlåt vad sa du?" Killen tittade på mig lite smått överlägset och sa att han var tvungen att se på min legitimation. Eftersom jag inte har alltför långt kvar till de 40 plockade jag gladeligen fram mitt körkort och sträckte fram det. Den stackars killen fick ett helt nytt ansiktsuttryck och sa: "Shit, det här var nog rekord!" Jag vet inte exakt vad han menade och eftersom jag fortfarande var helt omtumlad av smicker frågade jag inte heller!

Jag vill bara säga att än är undrens tid inte förbi!

I övrigt inget nytt att rapportera om. Den nya kollektionen har i helgen lämnat Kina och om allt går som det ska har Jenny och jag att massor att göra i morgon eller övermorgon med att packa upp smycken. Hur kul som helst!


/Malin

"Every Day is a Pearlday!"