MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

onsdag, augusti 16, 2006


Har precis...

...lagt pojkarna! På måndag är det dags för dagis och skola. Hur skönt ska inte det bli!!! Säga vad man vill, men att låta barnen vara hemma i alltför många veckor när båda mamman och pappan vill och behöver jobba - ja då blir det liksom lite påfrestande ibland. Hur hittar man på nya aktiviteter och grejor varenda dag!

Måste bara berätta om besöket i butiken i dag. Jenny kommer inrusandes på kontoret och säger att "det är en tjej som håller på att fotografera våra smycken för fullt i butiken!" Det visar sig att det är en tjej som är tillsammans med sin mamma och två systrar som ska handla bröllopssmycken, och annat kul till bröllopet, som dessutom har varsin blogg. Dessutom brukar de skriva om MarMalaid och våra smycken då och då. Den ena tjejen har en blogg som heter http://jennyk.blogg.se/ och hon är fantastiskt duktig på att fotografera! Den andra systern har en blogg som heter http://dolcevita.webblogg.se/ och hennes blogg är också jättetrevlig. Tänk om någon kunde lära mig hur jag lägger in länkar på min blogg...

Nu är det natti, natti för min del!

Dagens tumme upp: De tre ursöta systrarna som kom in i butiken i dag! (Lycka till på bröllopet i september!!!)
Dagens tumme ner: Den nybyggda fontänen i Holmgången (som kostat en herrans massa pengar!!!!) som fortfarande inte fungerar!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jätteroligt att ni också har egen bloggsida! här kommer jag kika in varje dag. Blev glad när jag läste dessa fina orden om oss söta systrar som kika in hos er :)

Vi ses snart igen kram kram
Jenny

tisdag, augusti 22, 2006 7:32:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej hej! Tack för de orden! Kommer och hälsar på er under formex mässan tänkte jag!;)
Tack för en superbutik och superpersonal!

Kramar från Emma

tisdag, augusti 22, 2006 7:39:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home