MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

tisdag, juli 11, 2006



Veronica tipsade om att jag kunde lägga ut bilder lite oftare och här kommer alltså dagens armband. Små vita sötvattenspärlor tillsammans med stora ofärgade kristaller. Armbandet finns även med rosa eller rökfärgade kristaller och kostar 159:-. Jag kommer snart att fixa så att alla som är inne på min blogg får tillgång till en engångskod så att man kan gå in och göra små superklipp lite då och då. Håll ögonen öppna!

I går kväll åt jag middag med Max Demalva på Clementin. Trevligt och supergott! Vi åt tapas och drack ett Catalanskt rödvin som var mycket trevligt. Måste säga att det här med att sitta och småäta passar mig - det känns liksom som om man umgås mer när man äter på något vis... Vi hade som vanligt mycket att prata om och Max missade sitt tåg hem - vilket gjorde att middagen blev 300 kronor dyrare för honom än för mig!

I morgon, mitt i sommarvärmen, ska jag på ett möte med ett stort företag - och då menar jag STORT - som vill inleda ett samarbete med MarMalaid redan nu i höst och jag är lite smånervig inför det. Det kommer att gå bra och som min Robert brukar säga: "Det är ok att ha fjärilar i magen bara de flyger i formation!" Jag hoppas att jag redan i morgon kan berätta mer om vem denna blivande kund är...

Dagens tumme upp: Sofie Nilssons värmande ord till MarMalaid! Tack Sofie! (Läs hennes brev nedan)

Hej Marmalaid!

Jag ville bara säga att era smycken är underbara! Jag har själv ett armband som jag fick av min pojkvän och sen köpte jag ett armband (faktiskt ombord på SAS!) som jag ska ge min vännina. Och jag är nu igång med att göra en beställning på webshopen. Man känner sig som en prinsessa i era smycken! Att ni även samarbetar med Malmö stadsmision och hemlösa kvinnor tycker jag är helt fantastiskt! Det gör att jag nu även ska köpa till mig själv och inte bara andra! Man kan unna sig själv smycken när man vet att det även hjälper andra! Fortsätt och lycka till med era fina smycken!

Mvh Sofie

Dagens tumme ner: Länsförsäkringar som inte lyckas reda ut det oerhört komplicerade ärendet med min stulna mobiltelefon! De har precis tappat en kund!

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul att du gillade mitt tips :) vilket sött armband!

tisdag, juli 11, 2006 6:18:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Malin !
Vi gillar era smycken jättemycket, de blir bara finare och finare för varje dag som går. Lycka till med det stora företaget, jag tror ni lyckas !

torsdag, juli 13, 2006 3:24:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home