MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

lördag, juli 01, 2006

Halsbandet...

Ja, det är detta fina halsband som jag skickar till alla er som vill tycka något om min/MarMalaid´s blogg! Ett långt sommarhalsband med sötvattenspärlor och kristaller.

Det kostar 399:- i butik och är helt enkelt superfint!

Glöm inte att maila mig din adress!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"



7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Jag har besökt er underbara butik flera ggr och handlat massor av presenter. Man hittar alltid det man vill och behöver. Ska bli kul att få halsbandet. Den ser fin ut.

lördag, juli 01, 2006 11:24:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hej, jag kan inte mer än hålla med ovanstående.. er butik är idealisk för presenter till både mig själv och andra! ;) Jättefina grejor och man hittar alltid något fint :) Lycka till i fortsättningen!

söndag, juli 02, 2006 12:27:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag hittade hit via en anna blogg, och blev nyfiken :) Har ni en webb-sida, och i så fall, vad heter den? Gillar halsband i alla dess former och kommer absolut att koma tillbaka! MVH Rebecka

söndag, juli 02, 2006 11:14:00 em  
Anonymous Anonym said...

jag skrev ett inlägg igår kväll men det har tydligen inte kommit med :(
Nåväl, fick tips via en annan blogg och ville passa på att säga att jag och syrran ofta är inne hos er i affären eftersom ni har så mycket fint!

Skulle vara intressant om du skrev lite mer om "Shop for a cause", har inte hört talas om det tidigare! ja just det, finns en websida föresten?

måndag, juli 03, 2006 8:03:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har vart in och kika på eran sida flera ggr och tycker ni har mkt sött. Bilderna från butiken är också hemskt fina! Synd att man inte bodde närmare.

måndag, juli 03, 2006 3:35:00 em  
Anonymous Anonym said...

Köpte ett armband via er webshop i höstas efter att ha sett era produkter i ett nummer av Femina. Jag får nyfikna blickar och positiva kommentarer varje gång jag har det på mig. Tack för att ni gör så vackra saker! :)

måndag, juli 03, 2006 6:31:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hej!

Trelig blogg och hemsida (marmalaid). Ett tips kan ju vara att lägga ut fler bilder på smycken ni säljer. Kanske dagens halsband/armband osv! här i bloggen?!

/Veronica

måndag, juli 10, 2006 9:31:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home