MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

lördag, juni 03, 2006

Lördag kväll!

Ja, då har jag befunnit mig i butiken i dag och sålt över förväntan! Det är så himla mycket studentpresenter just nu! Kul, för vi har verkligen smycken för alla åldrar och alla plånböcker.

Johannes (från min BNI grupp) och hans flickvän kom in i butuiken i dag för att utnyttja sitt 100-kronors-presentkort som jag delade ut för några veckor sedan på ett BNI möte. Det blev ett par halsband och ett armband om jag inte minns fel.

Jag sålde också två stycken musmattor i form av arabiska bönemattor. De är hur häftiga som helst och har inte sålt bra på att tag, men i dag vaknade de minsann till liv!

Senaste akvarienytt är att för första gången har en fisk rest iväg till fiskhimlen och de som är kvar har fått nya kompisar i form av en krabba samt en kampfisk med en jättefin "svans".

Kan bara tipsa om att redan i nästa vecka kommer ett nytt nyhetsbrev ut från MarMalaid med ytterligare ett kanonerbjudande till alla som är registrerade. Gå in på www.marmalaid.se och registrera dig så fort som möjligt!

Nu tillbaka till det kalla vita vinet...

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"