MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

lördag, maj 06, 2006

Kunde inte låta bli.....





Hmmm, kunde inte låta bli att visa ett par bilder till från sommarkollektionen.

Planen är ju att den skall vara med i webshopen från den 17/5. Om fotografen hinner bli klar, om min man hinner lägga in allt i admin för shopen om, om.....Litar på dem så det är säkert ingen ko på isen.

Mellan den 10/5 och 16/5 är det nu äntligen klart att det blir stort 1 års kalas i shopen. 50% på alla smycken!!!!!

/Malin

"EVERY DAY is a PEARL DAY"

Läs gärna mer om kalaset här.




2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har ni skickat ut "kod-mail" till alla medlemmar än?
Jag har inte fått något...

tisdag, maj 09, 2006 7:01:00 em  
Anonymous Anonym said...

Det gröna var superfint, kul att ni har skaffat en blogg, är en trogen kund hos er och har bloggat mkt om era smycken..

torsdag, maj 11, 2006 5:21:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home