MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

söndag, april 30, 2006





Valborg...

...och i vanlig ordning ruskväder. Det verkar liksom vara meningen att man ska huttra framför elden varje år. Vi tog snabbt ett familjebeslut att vi stannar hemma i soffan med godis och filmer!

I går var det långlördag och Jenny jobbade i butiken. Till sin hjälp hade hon Tin tin - en tjej som förmodligen kommer att hjälpa oss en del framöver. Speciellt i sommar och på lördagarna. Det var inte så överdrivetmycket att göra och så brukar det ju bli när det är kallt ute... Vi hade en annons innne i Sydsvenskan och man kan ju alltid hoppas att den drog en del. Jäkligt dyrt med annonser!!

I veckan som kommer ska jag premiärblogga på www.kinaportalen.se och det känns jättespännande. Dessutom blir det en hel del kundbesök nu framöver för att visa upp den nya kollektionen - som bara blev sååå himla bra! Tänkte försöka mig på att lägga in ett par små smakprov redan nu. Mest för att visa att det nu är mycket härliga färger.

Hoppsan alla bilderna kom visst uppe i toppen. Dessutom blev två av bilderna pyttesmå! Ja, ja man lär så länge man lever...


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"