MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

fredag, maj 12, 2006

En hysterisk rapport!

Maken dammsuger och barnen tittar på Bollibompa. Själv ska jag gå igenom varenda rum i lägenheten eftersom min mamma, syster samt pressanavarige, Karina, är på väg till Malmö från Stockholm. Det är nämligen på det lilla viset att i morgon är det en stor nätverkardag på Star Hotel i Lund där vi alla ska vara med. Min mamma råkar nämligen också tillhöra en BNI grupp, fast i Stockholm.

Ja, ja nu ska det städas och fejas så det ryker. Vi ligger aningen efter om man säger så...

MarMalaid´s ettårskalas på webben har gjort fullkomlig braksuccé, men nu är det bara ett par dagar kvar på 50 % rean innan vi lanserar allt det nya. Puh!

I dag har jag förresten varit på Ystad Saltsjöbad och sålt en massa pärlor - de säljer riktigt bra av mina saker. Det är verkligen ett fantastiskt hotel med ett nybyggt SPA med tillhörande mysigheter. Dessutom en rolig grej som ni säkert redan känner till som heter floating. Ett sorts badkar med lock som är fullt av saltvatten vilket gör att man blir helt tyngdlös när man lägger sig ner - måste prova snart!

Plikterna i hemmet kallar - snart drösar tanterna in.

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"