MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

tisdag, maj 09, 2006

Rabattkoder - alla frågar efter sina personliga rabattkoder!

Då är det på följande vis: alla koder har i kväll skickats i väg till er som är kunder eller har registrerat er på hemsidan. Det tar ibland en stund för vår server att få i väg alla mail. Håll ut - i natt kl. 24,00 börjar årets super-duper rea! 50 % på alla MarMalaid´s smycken! Does it get any better...?

Jag har slarvat med bloggandet igen, men nu har jag en jättebra ursäkt - jag har i dag kommit hem från Piteå, Norrlands riviera. Har sålt smycken "en masse" och njutit lite (med betoning på lite) av vårsolen!

När jag landade på Sturup för några timmar sedan var alla mina pojkar där för att hämta mig. Och när vi väl kom hem låg en flaska skumpa i kylen, vad kan jag säga...

Återkommer i bloggen under morgondagen efter mitt BNI-möte, det där affärsnätverket som jag gått med i. Det är verkligen helt suveränt och i morgon har jag med mig en gäst till vårt frukostmöte. Vi ses varje onsdag morgon och näteverkar och delar med oss av våra kontakter till varandra. Allt för att skapa mer business! Min gäst i morgon är ingen mindre än Inge, min mentor. Inge är sannerligen en man med en stor portion humor och en herrans massa erfarenheter och kunskap. Vi brukar träffas med jämna mellanrum, och att få förmånen att ha ett bollplank med någon man respekterar och gillar är helt kanon!

Nu ska jag gå in och känna på äldsta sonen som vid godnattsgan kändes lite onödigt varm. Lilleman har varit hemma från dagis med feber, snuva och allt annat kul som hör därtill så nu är det kanske dags för storebror...

Godnatt!

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Å nu blev jag nyfiken? Finns det någon i Pite som säljer dina smycken? Hoppas vår fina stad visade sig från sin bästa sida :)

lördag, november 04, 2006 10:35:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home