MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

lördag, augusti 12, 2006

Ve och fasa!!!!!!

I dag upptäckte jag för allra första gången i mitt liv att det finns något på min hals som mycket snart kommer att utvecklas till rynkor! Jag har alltid tillhört de som säger att rynkor är bara ett tecken att man levt, och lite rynkor har aldrig "förfulat" någon - se bara på "Clintan"! Men när de nu dyker upp på MIN hals och runt MINA ögon, ja då känns det liksom lite annorlunda...

I dag har jag stått i butiken och haft hur mycket som helst att göra - vi hade annons inne i Sydsvenskan där vi talade om att nu startar vår 50% - rea! Jättekul att jag får så mycket beröm för våra fina saker! Det är ju ändå jag och Jenny som designar allting själva!

Jag har lovat att lägga in fler bilder, men blogger.com trilskas med mig titt som tätt...

Snart är det mässa för första gången för MarMalaid och vi sticker till Stockholm om knappt två veckor. Det är Formex-mässa på Stockholmsmässan i Älvsjö och vi hoppas på många ordrar. Dessutom ska vi ju själva shoppa loss på mässan. Det är min och Jennys lilla höjdpunkt att få fylla på i butiken med olika fina saker som inte är smycken.

Tillbaka till grytorna - i dag är det för en gångs skull jag som står vid spisen och jag håller som bäst på att sno ihop en majssoppa. Fullkomligt älskar det!!

Dagens tumme upp: Dagens försäljning i butiken!
Dagens tumme ner: Fakriskt inte ösregnet utan "vårt" Hemköp som i dag ville ha 62,99:-/kg för vanlig blandfärs!

Tjingeling!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"