MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

måndag, juli 17, 2006

Tjingeling!

I dag är det premiär för mitt bloggerbjudande! Det är bara för dig som läser min blogg och följande gäller: Gå in på www.marmalaid.se och skriv 1448N i sökrutan på startsidan. Det halsbandet kostar i normala fall 249:-, men i dag kostar det för dig bara 100:-! Ange denna kod Blogg6952 när du befinner dig i "kassan". Tänk på att rabatten inte syns förrän köpet slutförs.

Det är alltså detta fina halsband som dagens erbjudande gäller. (OBS endast t.o.m. 18/7 kl.24,00)


På torsdag åker vi till Kina och det ska bli kul som vanligt även om de oväder som just nu drar fram skapat översvämmningar lite överallt.

Det var allt för nu! Och till mina finska "systrar" vill jag bara säga tack och stort lycka till! Det ser jättefint ut i er webshop!

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"