MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

onsdag, augusti 09, 2006

Nu är det snart dags igen...

Alla som registrerar sig som ny kund på MarMalaid´s hemsida får antingen ett halsband eller ett armband som bonus. Sedan är det bara några ynka dagar kvar tills nästa nyhetsbrev kommer ut med fler super-duper erbjudanden till alla tackat ja till nyhetsbrevet! Känns verkligen kul att kunna göra detta för mina kunder!

Ska alldeles straxt gå och nanna - jag och Robert har precis delat på årets, för oss, första kräftpaket. Vi snikade lite och köpte en lite billigare variant och de var ok, men det kunde fått vara mer dill och mindre salt. Det blir vattenglas med till sovrummet i kväll!

Christina kom in i butiken i dag med en förlovningspresent - så himla gulligt! När hon sjöng i Pildammarna i måndags så dedikerade hon dessutom en av sångerna till oss och alla publikens blickar riktades mot filten där vi satt - jag, Robert och Jenny samt alla barn! Kul!

I morgon ska jag lägga ut lite fler bilder tänkte jag - det är ju lite av ett projekt för mig med de där grejorna...

Gäsp och godnatt!

Dagens bästa: Bra försäljning i butiken!
Dagens sämsta: Skatteinbetalningar...


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"