MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

lördag, augusti 05, 2006

I dag ska vi på kalas!

Först är det 2-års kalas för lilla Michaela och sedan är det tänkt att vi ska stanna kvar för att grilla lite och ta ett glas vin eller två. Födelsedagsbarnet i fråga är dotter till Richard och Hadiza. Det är Hadizas förtjänst att MarMalaid´s smycken bärs av TV 4 Öresunds nyhetsankare då hon är makeup artist på redaktionen. Dessutom har hon jobbat som modell i många år och är bara hur snygg som helst! Med ett hjärta av guld ska tilläggas!

I dag har jag en uppmaning till er som läser min blogg - snälla tala om för mig hur jag kan förbättra MarMalaid´s hemsida. Jag behöver tips, synpunkter och tyckanden - beröm mottages också tacksamt! Drar ni sedan iväg ett mail också till blogg@marmalaid.se och lämnar er adress skickar jag ett smycke som tack! Precis som jag brukar!

Dagens bästa: Kalasdag för barnen och en trevlig eftermiddag/kväll för oss vuxna med trevliga människor!

Dagens sämsta: Tvätthögar som ska vikas - tar liksom aldrig slut...


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

P.S. Max - kom i håg att vi drabbas inte av svårare saker än vi själva klarar av. Det har någon bra mycket smartare än vi sett till, försök att fokusera på dina barn och andra kuliga saker!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmm...tips till förbättringar...inte helt lätt, hemsidan är ju himla fin redan. :) Det är dock en sak jag saknat och det är en kategori med "Nyheter", dvs en kategori där alla nya smycken läggs in (utöver att de ligger under sina respektive kategorier). På så sätt kan man enkelt se vad för nya spännande smycken som kommit in sedan man kikade sist. En motsvarande kategori för produkter som är på rea vore oxå trevligt. Hoppas mina tips/förslag är till hjälp. Mail är på väg...

lördag, augusti 05, 2006 2:35:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hej!

Jag skrev i ett tidigare mail (fast inte till bloggen) att "stadsmissionshalsbandet" skulle nog sälja mera om det syntes på startsidan.

En annan synpunkt är att det finns bilder överst till varje rubrik (halsband, långa - armband, elastiska osv. som visar varor som inte går att hitta eller köpa? Det är lite frustrerande att hitta något snyggt och sedan kan man inte köpa det? Ex. det svarta armbandet, överst på den "elastiska sidan".

Håller annars med "kokospricken" om att det är bra som det är, men att lite rea och nyhetsrubriker skulle göra sidan ännu bättre.

Vänliga hälsningar från Lena Salomonsson

måndag, augusti 07, 2006 6:44:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home