MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

måndag, augusti 28, 2006

I dag kom ett mail...

...från min gamla barndomsbästis Sang. Hon skrev att hennes lilla flicka Mimmi blivit påkörd av en bil och fått livshotande skador, men överlevt. Vidden av de inre skadorna vet de ännu inte , men lilla Mimmi kan inte kommunicera just nu...

Dagens tumme upp: Att hela familjen vaknade friska och krya. Tack för mina fina pojkar, tänk vad jag är lyckligt lottad!
Dagens tumme ner: Att vi vuxna prövas titt som tätt har jag med åren lärt mig att förstå meningen med, men barn... oerhört svårt att greppa.

Sangen - du och hela din familj finns i mina tankar och mitt hjärta. Mimmi är en envis liten rackare precis som du skrev och med en massa kärlek och hopp kommer ni att fixa detta!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"