MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, augusti 24, 2006


Nu jädrar...

...finns det snart nya smycken i butiken! I dag kom det en väldans massa kartonger, och det var inte ens hela nya kollektionen - resten kommer på måndag! När jag och Jenny packade upp alla lådorna med nya smycken (som vi själva designat!) behövde jag nästan syrgas! Helt sanslöst fina saker!!! Hur kan det bara bli så himla bra?!

Det kommer att bli så in i bombens kul att få visa allt för hungriga köpare i Stockholm i nästa vecka!

Annars kan jag bara säga att Malmö-festivalen har gått mig helt förbi, känns inget lockande alls med flottiga Langos, fula blinkande leksaker eller knepig mimteater. Ursäkta mig alla kulturfreaks, men i Slottsparken nedanför där vi bor pågår en hel del märkliga tillställningar...

Tjingeling!

Dagens tumme upp: What can I say? De nya smyckena förstås!!!!!!
Dagens tumme ner: Som de visa säger: familjen är värst, pallar inte fördjupa mig i det något vidare. Stor puss till man och barn dock!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad roligt! Då får jag gå in och beställa igen snart då! (Men kan du vara söt och kolla hur det kommer sig att "det inte blev riktigt rätt" när jag handlade idag?)(för mer info se din mail) Mvh Catja

fredag, augusti 25, 2006 8:54:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home