MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

söndag, augusti 27, 2006


Söndag förmiddag...

...och jag har varit med min kopis H på ett homeparty med barnkläder. Ja, det var väl sådär tyckte jag, H tyckte inte alls om det. Kläderna var i och för sig ok, men det var dessvärre inte prislappen. Hade inte H&M varit så duktiga och prisvänliga hade jag sålt barnkläder i min butik. Hur som helst, vi smidde lite planer inför framtiden och det gav mig en massa ny energi!

Killarna busar för fullt och i morgon vänar en ny vecka med skola och dagis. Elliots skolstart blev mer än lyckad - han stortrivs! Melvin känner sig lite ensam på dagis utan storebror, men det kommer att bli jättebra.

Lars - tack för att du hjälper mig med din expertis! På helgen och allt!

Dagens tumme upp: Snacket om framtida business med H!
Dagens tumme ner: Att mina favoritjeans krympt fast de bara hängt fint och stilla i garderoben över sommaren!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej hej! var inne i er butik i fredags och köpte stenen "forever" och gav den till en kompis som gifte sig borgeligt - det blev väldigt uppskattat. Tänkte jag snart kan komma in i butiken och ta några nya bilder på er inkomna smycken. Jag har skrivit ett nytt inlägg om Marmalaid, välkommen in och titta! kram

måndag, augusti 28, 2006 7:16:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home