MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

måndag, oktober 08, 2007



Det är mycket nu...


Bara en dag kvar sedan åker jag till Kina i en hel vecka! Finns ju en del att stå i om man säger så... Dessutom passade min nya tuffa mobiltelefon på att gå sönder så jag har i dag varit tvungen att besöka 3-butiken TVÅ gånger! Har nu en äckligt skitig och förskräckligt ful lånetelefon som jag tvingas ta med mig till Kina.

Hinner inte mer just nu!

Dagens tumme upp: Kom på i morse att nu är det inte allför länge kvar tills man kan köpa pepparkaksdeg igen. Värsta goda snackset!
Dagens tumme ner: Det får väl bli stressen då...
Dagens tips: Blanda makrill på tub med grekisk youghurt till en brun/rosa gojja och smeta ut på knäcke - låter perverst, men är supergott!
Dagens fråga: Någon som vågat sig på den nya Kalles Kaviar med banan???


/Malin "Every Day is a Pearl Day!"

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grymt bra symbolik i den bilden. Så känner jag mig ofta... alltför ofta. Keep up the good work!

tisdag, oktober 09, 2007 12:24:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home