MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, september 06, 2007




Jag glömde ju en sak!!!!!


Jag handlat värsta, balla skorna - så jäkla skithäftiga!! Båda mina syrror sa: "Va! Har DU köpt de skorna, de är ju ascoola!" Jag tar det som att man inte är helt uträknad ännu...

/Malin

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilka coola skor, jag letade nätbutiker som säljer skor via fashionguide.se. Har du några bra tips?

fredag, september 07, 2007 10:57:00 fm  
Blogger Malin, MarMalaid said...

Nja, jag har bara handlat skor över nätet från asos.com, men där får man hålla tungan rätt i mun för de har skor från 100:- upp til 5-6 000:-!! Mycket snyggt, både stövlar och partyskor! /Malin

fredag, september 07, 2007 11:45:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home