MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, juli 12, 2007



Norrman blev stångad av tjur i dag.


SKYLL DIG SJÄLV! Hur kan man frivilligt deltaga i tjurrusningarna i Pamplona? Jag fattar inte.

Stort tack till Heléne som tipsade mig om bra böcker att läsa för barnen när någon dött. "Farväl herr Muffin" har vi faktiskt och den andra ska vi köpa. Tack än en gång!

Ja, torsdag i dag och bara 4 dagar tills vi ska till Kina. Hur fasen ska allt hinna bli klart? Jesper ringde dessutom för en liten stund sedan och frågade om det var ok att komma förbi med en bunt ordrar som ska packas INNAN vi åker... Vi ska även kolla på ytterligare en lokal som kan vara mycket intressant!

Jag vet, som jag tidigare sagt - att det är en hel del som faktiskt läser min blogg, och jag är så himla glad och även förvånad över det, MEN jag vill liksom kommunicera mer med er. Jag kanske ska sluta med "Dagens tips" och börja med "Dagens fråga"? Ja, så får det bli!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det plötsligt en ny dag - jag satt och jobbade sent i går kväll och glömde helt bort att jag börjat blogga så i dag är det fredag!

Hur som helst, nästa inlägg blir förmodligen från betydligt varmare breddgrader och jag ska försöka att blogga både från Hong Kong och Kina.

Dagens tumme upp: Att vi har mycket att göra är ju faktiskt positivt!
Dagens tumme ner: Känner mig stressad...

Dagens fråga: Var kan jag få tag på en riktigt snygg svart kostym?


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Få en kostym uppsydd i Kina. Kan bli bra!!!
Ha en trevlig semester!

lördag, juli 14, 2007 8:44:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Kan du inte ha kvar dagens Tips också!

lördag, juli 14, 2007 8:46:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home