MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, oktober 18, 2007



Fortfarande på jobbet...


I kväll har vi en liten kundkväll i butiken och det är alltid trevligt! Hade kanske hellre varit hemma just i kväll då jag inte träffat killarna på länge, men det blir nog inte så himla sent.

Har i dag suttit med avtal, tullrapporter och annat som bara är dödens tråkigt... Hemma är halva gänget sjuka fast Elliot är på bättringsvägen och Robert - ja, jag vet inte riktigt, killar kan ju liksom trixet med att vara halvt döende och samtidigt ligga och glo på fotboll varvat med cigarr-rökning på balkongen. När jag är sjuk är jag banne mig SJUK! Låter det som jag klagar? Tvärtom, bara bra att Elliot kan vara hemma en extra dag från skolan och bli helt frisk!

Dagens tumme upp: Har fått riktigt bra ingångar från mina kamrater på BNI!
Dagens tumme ner: I morgon kommer städerskan och jag som inte hunnit städa...
Dagens tips: Tala om för dina barn att du älskar dem, MINST en gång varje dag - det ändrar hela deras personliget. Till det bättre!
Dagens fråga: Alltså, varför ställa frågor som ingen svarar på?


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Här kommer en kommentar från en pärlgalen tjej i Småland.

Började du göra dina halsband själv i början? Kan man inte få veta lite bakgrund om marmalaid?

Kram Fillan

fredag, oktober 19, 2007 11:39:00 fm  
Blogger Erik Olsson said...

Du borde promota din expansion hos mig. Har massor av unga humgriga säljare och designers som vill kasta sig över spännande jobbprojekt. Du verkar ju driftig!

http://hittajobb.blogspot.com

fredag, oktober 19, 2007 1:57:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home