MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

lördag, november 10, 2007



Bonjour Paris!!


Ja, nu sticker jag till Paris om ett par timmar - skulle bara inom kontoret för att fixa ett par grejor...

Ser om jag hittar en dator i Frankrike på hotellet eller så. I så fall kommer en liten rapport.

Stor kram och tack till alla er urgulliga tjejer som länkat till min blogg och hemsida! Hoppas att ni tycker om smyckena som jag skickat!

Dagens tumme upp: Paris - what else can I say!
Dagens tumme ner: Elliot fyller 7 år i morgon och mamma är inte hemma... Dessutom är Melvin kräksjuk sedan 6,30 i morse...
Dagens tips: Nya Pringles chips med ris istället för potatis (skulle tydligen vara nyttigere än de gamla vanliga...)
Dagens fråga: Vad gör man med en kanin som man är färdig med?


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vet fler som undrar vad man gör med en kanin man är färdig med. Men jag har inget bra svar :) Kanske lämnar till en 4H-gård? Ha de gott! /Mia

lördag, november 10, 2007 6:41:00 em  
Anonymous Anonym said...

Fy fan, Paris, vilket fusk! Jag är så avundsjuk!

Hoppas du får det jättebra!

tisdag, november 13, 2007 11:22:00 fm  
Blogger maria said...

tusen tack för de underbart underbara armbanden!

torsdag, november 15, 2007 4:49:00 em  
Anonymous Anonym said...

Den där nya chipssorten lät ju intressant, måste prova nångång! :)

fredag, november 16, 2007 12:36:00 em  
Blogger Linda said...

Hoppas att du har/hade det trevligt i Paris.
Tänk nu är det 7 år sedan vi åkte hem från KK med vars en liten (fast din var mycket större...)
Vart tog tiden vägen?

Vill du byta 1 kanin mot 2 marsvin som äter på varandra?
/Linda

fredag, november 16, 2007 1:29:00 em  
Anonymous Anonym said...

Spännande med kina, är det i beijing eller shanghai ni gör era inköp? Var där och så massa som påminde om era smycken..men billigare förståss...

måndag, februari 11, 2008 10:36:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home