MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, november 08, 2007

Nej, nej ingen tävling!!!!!

Jag har uttryckt mig helt fel - det jag menade med den så kallade tävlingen var att ALLA som lägger en länkad bild från min sida eller blogg i sin egen blogg får en godispåse med smycken från MarMalaid!

Maila din adress till malin@marmalaid.se så skickar jag påsen!

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tusen tusen tack för de fina smyckena. Kram Fillan

fredag, november 09, 2007 1:22:00 em  
Anonymous Anonym said...

Gäller det även mig månne..? :P Jag är hur som helst på väg att publicera en bild från webshopen i samband med en tävling i bloggen, men jag är inte säker på hur man länkar en bild, åtminstone kommer jag att länka till webshopen i texten.

lördag, november 10, 2007 9:10:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home