MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

fredag, november 02, 2007


Tankarna på annat håll...


Ja, jisses IDOL är precis slut och det var en riktig jäkla dunderomgång om jag får säga det själv! Alla hade valt hyffsat otippade låtar och när Daniel susade in med Brittans, sedan länge hatade, Baby One More Time tänkte jag för ett ögonblicks sekund att "sicken idiot som kommer indundrandes med just DENNA låten", men efter bara ett par strofer så var det nå´t av det allra ballaste jag hört! Vilken grej!!! Modig kille på nå´t jäkla vis!

I övrigt rockade Marie Picasso fett. Jag ser fetmycket fram emot nästa fredag!

Både jag och Robert har tankarna på annat håll - nämligen den nya lägenheten, fasen vad häftigt det kommer att bli. Inte bara häftigt utan världens bästa vardagslyx. På alla sätt som jag kan tänka mig. Alltså bara det faktum att vi kommer att ha fler klädkammare än vad vi i dag har rum... Och vi bor inte direkt trångt i dag. I dag bor vi bara ganska omysigt!

Natti, natti och en extra godnattkram till en jättemysig tjej som var inne i butiken i dag. Hon har en egen blogg som var supergullig (och nybliven mamma & 30-åring...) , men jag har inte adressen till hennes blogg nu - kommer sen!

Suss gott!

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!
Tack så mycket! :0)
Det var jättekul att träffa dig med och jag älskar din butik, jag blir så inspirerad! Det är precis den stil som jag gillar. Det måste vara underbart att få omge sig med så många vackra saker varje dag.
Härligt!
Fin blogg du har, många fina bilder och intressant info, är en trogen läsare from nu.
Jag har beställt 2 smycken nu från nätet, jättefina!
Ha det så bra! Vi ses igen... ;0)
Kram/ Katarina

söndag, november 04, 2007 10:40:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home