MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

tisdag, november 20, 2007



Tjoooooho!


Nu har pepparkaksdegen kommit till Hemköp!

Dagens tumme upp: Se ovan!
Dagens tumme ner: Det är bara såå gott, fast också såååå fett...
Dagens tips: Köp pepparkaksdeg - godis!
Dagens fråga: Är det bara jag som gillar denna bruna julgeggamojja?


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej, du är inte ensam, min man är galet förtjust över denna "gegga" ;) och jag förstår inte riktigt tjusningen, men roas av den barnsliga förtjusningen ;)

tisdag, november 20, 2007 7:59:00 em  
Anonymous Anonym said...

Dagens svar: Nej absolut inte. Kolla här får du se.

torsdag, november 22, 2007 9:44:00 em  
Blogger Carolina said...

Jag är helt tokig i pepparkaksdeg, och brukar precis som du ha en i kylen som jag går och skär av en bit då och då (hela tiden...)på. Perfekt när man är lite sötsugen! :)

God jul! :)

torsdag, december 13, 2007 12:50:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Nej du är absolut inte ensam, degen är ju mycket godare än de färdiga pepparkakorna ;) (även om inte de heller är dumma)

www.shoppoholic.blogg.se

torsdag, december 13, 2007 2:28:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home