MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

måndag, november 19, 2007



Trångt!


Nu är det så trångt på vårt lager och kontor så att alla går som krabbor. Det vill säga sidledes! Och ändå välter man saker konstant - och tänk ändå så bra det flyter på. Jag kan inte nog beskriva hur skönt det kommer att bli att dels ha kontoret hemma och dels att ha lite space!!!

Måste bara få tycka lite om Idol också - alltså gospel-tema. Det lät ju hur häftigt som helst. Det, om nå´t, kan ju svänga så att taket lyfter sig och speciellt med självaste Carola som coach. Men se då får det allt vara en GOSPELlåt man sjunger! Det finns ju massor!

Har mitt i bloggandet tittat på Boston Teaparty och det är bara så sjuuukt bra. Fredrik och resten av gänget blåste Philip så jäkla rejält så det var bara inte sant! Asgarv!!!

Dagens tumme upp: Har skrivit många fakturor i dag!
Dagens tumme ner: Min gode vän M har det lite kämpigt just nu. Tänker på dig, M.
Dagens tips: Har i dag testat nya Läkerol Split med hallon och lakrits. Inget större fel, men hellr inget ni behöver köa för. Det fanns även en variant med hjortron/lakrits och en med lingon/lakrits. Jag tror ändå att jag valde den godaste.
Dagens fråga: Någon som testat Blossas nya glögg med havtorn och kanel?


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej hej
Ja vi har faktiskt gjort det, och inte längesen heller, i lördags när vi grillade ute i snö och mörker. Alltså, glöggen pratar jag om :)Och ja, den är supergod måste jag säga, jag som inte är överförtjust i glögg annars.
Prova! :)

Kramar Catti

tisdag, november 20, 2007 10:32:00 fm  
Blogger Malin, MarMalaid said...

Kanon! Tack för tipset!

Hälsa Ove,

M.

tisdag, november 20, 2007 10:38:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home