MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, september 07, 2006


Ladies Night!

Ja, i morgon är det premiär för Ladies Night här på MarMalaid! Det blir smycken till bra priser, make up tips, försäljning av make up produkter till bra priser samt lite till! Självklart kommer vi att servera vin hela kvällen! Vill man få en make up lagd går det också bra - helt gratis! Inbjudan har gått ut till en herrans massa tjejer/damer/kvinnor och jag hoppas på stor uppslutning!

I övrigt börjar vi så smått att återhämta oss från Formexmässan i Stockholm och att sitta och fakturera nu är riktigt kul! Mera kosing är aldrig fel...

I morse åkte Kattis hem (Roberts äldsta dotter) och killarna tycker att det är jättetråkigt när hon åker. Vi hoppas att hon snart kommer till oss i Skåne igen! Hon har varit nere i en vecka och läst sagor för killarna varenda kväll.

På lördag ska barnen på 5-årskalas till Hugo och Robert ska hålla i en vinprovning på kvällen. Då får väl jag hålla min egen vinprovning kanske... Jag är klok som en uggla!

Dagens tumme upp: Att jag skrivit så många fakturor!
Dagens tumme ner: Att Kattis åkte hem efter bara en vecka hos oss!

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"