MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, juni 07, 2007



Årets varmaste dag?


Ja, Guuud vad mysigt med sol och värme! Jag klagar absolut inte! På söndag åker hela lilla familjen till Legoland - superkul!

Vi kör så det ryker på jobbet och snart behöver vi anställa fler i bolaget. Fick i går en förfrågan på 150 000 stycken smågrejer som kan bli aktuella i en kommane kampanj för ett gigantiskt företag. Det är dock inte smycken vi snackar om utan mer en annan sorts accessoar. Jag får väl helt enkelt berätta mer när och OM det blir aktuellt. Ni som känner för det - håll tummarna!

Nu ska jag hem och sätta killarna i badet, de blir ju skapligt dammiga den här årstiden! Speciellt den lille, han har inte många millimetrar som är rena...

Dagens tumme upp: Sol, snart Legoland och vitt vin på G!
Dagens tumme ner: Povel Ramel - sov gott.

Dagens tips: Till er som gillar glass och samtidigt är lite hungrig - testa den nya Magnumglassen med mörk choklad, en riktig kaloribomb som mättar rejält! Gött!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Why this blog? Doesn't people have better things to do than to read this shit...

torsdag, juni 07, 2007 8:38:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hallå! Vi lever i ett fritt land, eller....?! Väx upp pucko! Om du nu kan läsa svenska - lär dig skriva på svenska då också. Nörd! En skitbra blogg som jag själv läst länge. Go MarMalaid!!

fredag, juni 08, 2007 6:49:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home