MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

lördag, december 01, 2007



Tjejmiddag!


Ja, i går var det tjejmiddag i Turning Torso, med Hadiza Bornefors som värdinna! Trevligt, gott och en fantastisk utsikt! Hadiza var vacker som vanligt och maten var ju givetvis god, vad annars när maken är överste på restaurangen på nedre botten! Att han även är sommelier och hade valt viner till oss gjorde inte saken mindre trevlig direkt - en jädrans huvudvärk bara...

Och HUR kunda jag välja en middag med vänner före självaste IDOL??? Det blir till att se reprisen även fast jag såklart vet att Andreas nu är ute ur tävlingen. Är särskilt nyfiken på Amandas version av Hallelujah av Mr. Cohen.

I dag befinner jag mig i butiken och det är förvånansvärt mycket folk på stan trots regnet. Jag hoppas på bra kassa - det har börjat jättebra!

Tack för info om kaninskrället. Jag ska inte sätta ut henne på balkongen, men Fillans geniala och egentligen självklara tips om att sätta upp en lapp i affären om gratiskanin ska jag absolut göra!

Dagens tumme upp: Har köpt med mig en klump pepparkaksdeg som jag går och karvar på - mums!
Dagens tumme ner: Huvudvärk orsakad av stora mängder champagne samt rödvin är något bara de allra mest garvade fixar...
Dagens tips: Har inget i dag. Skallen känns mest tom...
Dagens fråga: Tips på "stå upp och dricka vin tilltugg" till kommande inflyttningskalas?


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Till din tjänst ;-) /Fillan

söndag, december 02, 2007 5:48:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home