MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

fredag, juli 18, 2008




Nu är jag på gång!


Tusen tack till alla gulliga människor som hört av sig via mail och telefon! Nu kommer jag att börja blogga igen - och det ska bli riktigt roligt!!!
Befinner mig för tillfället i Kina på affärsresa tillsammans med Robert och börjar blogga "på riktigt" så fort vi är tillbaka.
Dagens tumme upp: Massiv shopping i både Hong Kong och Kina!
Dagens tumme ner: Jag kan säga att diarré i ett land med ytterst tveksamma (så kallade) toaletter är liksom ingen direkt hit...
Dagens tips: För alla er som är skogalningar - åk till Hong Kong! Rena rama paradiset!!!
Dagens fråga: Vad ska jag blogga om , vad vill ni läsa?

/Kram, Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jaaaa, äntligen tillbaka!! Som jag väntat ;) Jag vill läsa om vad som händer med affären, nya idéer, inspiration - kort och gott vardagen som egen företagare. Ha de gott och fossa gärna lite i skor från mig ;) Ha de gott!! /Mia & Tjejjerna!

fredag, juli 18, 2008 4:50:00 em  
Anonymous Anonym said...

JIPPIE!!! Har verkligen saknat ditt härliga bloggande :)
Fortsätt på som vanligt. Du är så inspirerande och driftig och dessutom har du en härlig humor.
Ha det gott!
Christina H

lördag, juli 19, 2008 10:02:00 em  
Anonymous Anonym said...

Just det armbandet och ringen du har på bilden har jag och jag äääälskar det!

Kul att du bloggar!

Mvh,

Betty

www.ugglybetty.blogg.se

onsdag, juli 23, 2008 5:25:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home