MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

söndag, januari 13, 2008



Broken promises...

Ja, här lovar man att man ska blogga i princip varje dag också har det plötsligt gått över en vecka sedan!

Har lite mycket att göra nu, men lägger en riktigt kulig länk till er:
http://www.slide.com/r/XsvYC48t5z9hDfgAuxhEpxc3BKEKnIZS

Dagens tumme upp: Ira och Ketki kommer till oss i kväll!
Dagens tumme ner: Har jag röjt klart? Knappast...
Dagens tips: Röj, städa och plocka på morgonen -på kvällen pallar man inte!
Dagens fråga: Använder ni cykelhjälm?


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

3 Comments:

Blogger Butiken Bredvid said...

Hej Malin!

Ha, ha, ha, really funny! Klart jag använder hjälm när jag cyklar och åker in-lines. Har dock inte skaffat någon för skidåkningen ännu? Ska till Malmö imorgon (tillbaks till tandläkaren) och tänkte titta förbi, är du där?
Vi ses! Mvh Charlotte

söndag, januari 13, 2008 7:02:00 em  
Anonymous Anonym said...

Nej, jag använder inte hjälm, men har seriöst funderat på att skaffa en.

söndag, januari 13, 2008 8:24:00 em  
Blogger 2 stenar said...

Den var ju grym! Fy vad hemskt!
Jo, jag använder faktiskt hjälp när jag cyklar. Har vänner som klarat sig tack vare den...
Kram
Mia

måndag, januari 14, 2008 9:23:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home