MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

onsdag, december 12, 2007



Att flytta i juletider...


...rekommenderas inte! Speciellt inte om det gäller BÅDE företaget och privat!! Har i veckan varit med Emma och hennes mamma, som är expert på gardiner, och tittat på alla förnster i nya lägenheten. Det finns tydligen precis huuuuur mycket som helst att välja på. Suck, jag som precis lärt mig att gardinkappa var helt ute!

Jag är fortfarande sur på bloggportalen som inte kan hjälpa mig med min RSS! Någon som är haj på det...?

I morse var det BNI igen och det betyder att man var uppe med tuppen - mörkt, kallt och segt, men när man väl är på plats så är det veckans absoluta höjdpunkt! I morse fick jag till och med beröm av Sven som kallade mig en riktigt proffsig företagare inför alla- sådant värmer!

Nu är klockan 16,05 och vi har packat webordrar i princip sedan 8,30 i morse - kul, men lite frustrerande när skrivbordet står och darrar av mera jobb... Fy tusan vad papper man konsumerar (och då menar jag inte toalettpapper!)!

Dagens tumme upp: Ska snart iväg och titta på Elliot och hans klasskompisars julspel i skolan!
Dagens tumme ner: Jag säger bara: Flyttröra!!!
Dagens tips: Ni som ännu inte hunnit prova årets Blossa glögg - låt bli! Inte ett dugg gott!!
Dagens fråga: Är i desperat behov en "äkta" tomte på julafton, tips någon?


/Malin "Every Day is a Pearl Day!"

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Recept på tomte!

Gå in på Kronprinsens Apotek och fråga Eva Caesar efter en riktig
tomte. Låt henne fundera en stund.

Lycka till med önskningen!
Nisse.

söndag, december 16, 2007 5:46:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home