MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

onsdag, december 19, 2007




Dan före dan före dan före dan före dan före dan!


Hittade världens supergrej - en dammsugare som samtidigt är en nyckelpiga som man kan ratta runt med. Bara att sätta ungarna och sparka igång! Måste definitivt varit en tjej som hittat på denna geniala lilla manick!

Våra killar har fortfarande ingen som helst koll på pengars värde (inte deras mamma heller verkar det som ibland...) så i jul kan vi vi kanske för sista gången komma undan med många julklappar istället för svindyra playstations och annat som jag inte förstår mig på. Robert får en jättefin grej som jag köpte på Hermés i London förra veckan och i övrigt blir själva flytten vår julklapp till oss själva. Med 400 kvm som ska möbleras så har vi en lååååång önskelista att beta av, om man säger så!


Dagens tumme upp: Ett glas vin efter jobbet med mina BNI kolleger på Hilton kan bli trevligt i all stress.
Dagens tumme ner: Känner mig aningen nervig inför flytten på fredag - fattar överhuvud taget hur vi ska hinna packa allt...
Dagens tips: Se bilder ovan!
Dagens fråga: Jag tycker inte att småtjejer (under sisådär10 år) ska ha hål i öronen, vad tycker ni?


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker att 10år är en bra ålder att ta hål i öronen, om man själv vill. Men jag tycker att det ska vara söta och smakfulla örhängen och inget nåt vulgärt eller något som inte passar åldern!
/Mia :)

onsdag, december 19, 2007 8:47:00 em  
Blogger 2 stenar said...

Jo Malin, visst kan de ha det. Min dotter tog hål när hon var 7 (efter enormt mycket tjat på mig i och för sig). I stort sett alla hennes kompisar hade redan gjort det. Det mesta idag är ju tidigare... Även kläder och smink (tyvärr!). Ha nu en härlig jul sen i er nya lägenhet förresten!
Kram
Mia

onsdag, december 19, 2007 10:49:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home