MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

tisdag, februari 05, 2008



Ännu ett avtal klart!


Ja, i dag signade vi med ännu ett stort och internationellt flygbolag, och det sitter ju fint så här dagen innan jag sticker till Kina!

Och tänk att det är ju själva f-n att man har så mycket ogjort innan man ska vara borta från kontoret i några dagar - alltid likadant! Jag kan bli tokig på mig själv, men vad tjänar det till...

Ett stort GRATTIS till världens goaste lilla Edgar, min systerson, som i dag fyller 5 år! En jättepuss från Moster Malin till dig Plutten!!! Present inhandlas med säkerhet i Kina...

Var i morse på Procivitas Gymnasium för att lyssna till Jan Wifstrand, men framförallt för att träffa min adept Viktoria. Jag har blivit tillfrågad om att delta i Procivitas mentorsprogram och detta var alltså första gången jag och Viktoria träffades, det kommer att bli spännande att följa henne och framför allt - att följa hennes studier i kinesiska! Känner mig stolt och hedrad över att ha blivit tillfrågad om detta!

Dagens tumme upp: Får allt bli det nya flygbolagsavtalet!
Dagens tumme ner: Vet inte, stress kanske...
Dagens tips: Violin-Linda vinner Let´s Dance!
Dagens fråga: Vem blir först med att lägga en kommentar på bloggen om vem som åkte ut i Let´s Dance nu på fredag? Jag missar det ju givetvis eftersom jag är bortrest, men kollar mina mail då och då...


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad duktig du är Malin.

You go girl!
Kul att följa din bloggg.

Kram
Charlotte

www.thailandliving.se

fredag, februari 08, 2008 9:33:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Alltså du missade en helt vansinnigt fantastisk Mat-Tina i Let´s Dance! Sjukt bra :) Och det var (om du frågar mig) helt rätt att Dilba åkte ut! Ser fram emot nästa avsnitt! Ha de gott i Kina *kram* :D

lördag, februari 09, 2008 7:58:00 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis, grattis, grattis!!
Vill höra allt när du kommer hem! kramis

måndag, februari 11, 2008 3:58:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home