MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, september 21, 2006

Ja, så har det då hänt igen...

En kille som kom in i butiken, precis innan jag skulle sticka för att hämta killarna, hittade min handväska bakom kassadisken och stack ner handen och vips så var jag en plånbok fattigare - bland annat! Korten är spärrade, men i vanlig ordning är det ju allt det andra som retar ihjäl mig!!!!! Fina bilder på pojkarna, ett större antal bonuskort typ H&M, kvitton till bokföringen + tusen andra småviktiga saker som stoppats ner i något av alla fack.

Ja, ja det är sådana här gånger det funkar att tänka att det finns de som hade bytt med mig på en sekund. Man ska nog fokusera mer på att vara tacksam över allt som är bra i ens liv! En klok man sa en gång: -Det tar mycket längre tid att inse sin lycka än sin olycka".

Dagens tumme upp: Hittade ett par jättetuffa gympaskor (på Wedins av alla ställen...) till Melvin för bara 99:-!
Dagens tummer ner: Gissa!? Idioten som stal min plånbok - må skägget växa inåt på dig!

Dagens tips: Lämna aldrig din handväska utom synhåll säger då Fröken Duktig!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"