MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

fredag, september 29, 2006




Nya stövlar!

Vilken lycka - två par nya stövlar på samma dag! Ett par bruna och ett par svarta! De finns på Benetton och är så snygga att man bara dör! De svarta har jag på mig i dag och de är supersköna, men de bruna är jätteobekväma och behöver verkligen några promenader på sig innan jag kan ha dem en hel dag... Förra vintern hade jag även då ett par svarta och ett par bruna stövlar, men det var med klack och det går liksom inte nuförtiden när man står, går och springer massor i butiken.

Nog om det - i dag är det fredag och helgen är redan fullbokad, dessutom kommer Hanna (en gammal kompis) hit till butiken för att visa lite av Pink Indias kollektion. Jättefina necessärer m.m.!

Måste rusa...

Dagens tumme upp: Mina fina, svarta stövlar!
Dagens tumme ner: Melvin har blivit sämre i höften och gör återigen själ för namnet "Halta Lotta...

Dagnes tips: Ha alltid levande snittblommor hemma - det gör underverk!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"