MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

tisdag, september 26, 2006

Patrik!

När jag satt där i bilen och var på väg till Patrik (MarMalaid´s nya bokföringskille) kändes det som om jag skulle till tandläkaren för att göra en rotfyllning, men när jag körde därifrån kändes det plötsligt helt befogat att ta sig ett glas vitt när jag kommer hem! Hur skönt är det inte att ha en bokföringskille som verkligen vet vad han sysslar med!?

Just nu är det extremt hektiska dagar här på MarMalaid med nya leveranser som bara rullar in den ena efter den andra. Vi packar upp och packar ner - upp men nya prylar till butiken och ner med beställningar till våra återförsäljare! Varje gång när det kommer nya varor känns det som på julafton! Trots att det är jag själv som beställt allting kommer jag inte ihåg vad jag beställt, mitt minne är som killarnas guldfiskar typ...

På hemmafronten är det näst intill lika hektiskt, inbjudningar till både stora och små, Kinaplaner m.m. Aldrig förr har proffessionell städhjälp känts lika behövlig! Måste ta tag i det också.

Dagens tumme upp: Bokförings-Patrik - I love you! (Fast Robert, det är ju du som är min "riktiga" klippa!)
Dagens tumme ner: Idioten som stal min plånbok retar mig fortfarande en aning...

Dagens tips: Kolla in MarMalaid´s nyheter som vi äntligen börjat lägga in...

/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"

1 Comments:

Blogger ..::Demalva::.. said...

Gläder mig Malin att Patrik-tipset föll väl ut! Visst är han en klippa!! Kram/Max

tisdag, oktober 03, 2006 7:14:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home