MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

torsdag, oktober 26, 2006

Så här kan det gå när man kontaktar pressen...

http://www.kvp.se/index.jsp?a=730647

Ganska intressant att Telia´s reklamationsavdelning ringer mig strax efter kl.08,00 i morse! Kvällsposten var i kontakt med dem i går kväll. Men har vi någon uppkoppling? Icke! Telia, för helsike - nu är det dags att hitta en ny lösning till alla oss hundratals företag som är berörda!

Dagens tumme upp: Julie! En underbar tjej med egen textilfabrik i Kina som ska hjälpa mig med en massa fina saker!
Dagens tumme ner: Have a guess...

Dagens tips: Choose your battles.


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"