MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

onsdag, november 22, 2006

Från 10 till 3 på 4 dagar!



Och det är givetvis de nya neontetrorna som införskaffades i fredags jag menar! De käkar alltså upp sina nya vänner... Som tur är tycker barnen bara att det är jättespännande och säger glatt: "Mamma, ska vi räkna hur många av de nya fiskarna som finns kvar!" Ja, det är ju bara att lalla med!


Har precis kommit tillbaka från dagens BNI-möte och i dag var det extremt mycket folk och hur dynamiskt som helst - massor av referenser och tips till nya affärsmöjligheter utbyttes. Själv fick jag en kanoningång till en butik i Lund!


Och nu måste jag bara säga TACK till alla ni som läst om oss i Året Runt och Laura! Aldrig kunde vi ens våga drömma om den tillströmning som varit och är! Webshopen tickar nya ordrar hela dagarna (OCH nätterna...) och telefonerna ringer konstant - superkul! I tidningne Laura har vi ett kanonerbjudande så ett litet tips är att köpa senaste numret (nr. 7).


I dag ska jag ha en "ring-dag" - en väldans massa samtal som ska hinnas med och i kväll ska jag äta middag med Sandra, MarMalaid´s blivande webmedarbetare gällande ett spännande projekt som snart ska sjösättas!


Dagens tumme upp: Än så länge - BNI-mötet som var mycket givande även för min gäst, Ira Gyllingberg från Stadsmissionen!

Dagens tumme ner: I morse (närmare bestämt kl.05,20!) delade jag badkar - ja, vi duschar i badkaret - med (och jag räknade) 16 dinosaurier, tre krokodiler samt två vattenpistoler av den lite större kalibern!


Dagens tips: Köp tidningen Laura och ta del av MarMalaid´s erbjudande!


/Malin


"Every Day is a Pearl Day!"