MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

fredag, november 10, 2006



Thank God it´s Friday!!!

Massor att göra på jobbet, massor att göra hemma och i vanlig ordning har jag nu nått den gamla vanliga kritiska punkten - "vad ska jag skita i?". Jag kommer nämligen inte (på milslånga vägar) att hinna med det jag vill få gjort innan morgondagens fest. Elliot fyller 6 år i morgon och Robert fyllde år förra helgen så vi ska ha en liten sammankomst hemma.

Jag såg ett matprogram på SVT i går kväll där reportern plötsligt säger "och nytt för i år är att ni nu kan hitta våra recept inte bara på SVT:s hemsida utan även på textTV!" Eeehh, jag vet inte, men tillhör inte textTV det förflutna!? Jag trodde att det var en av de mindre grejer som Internet ersatt.

Måste kila...

Dagens tumme upp: My kan jobba i morgon lördag! Thanks a bunch, My!
Dagens tumme ner: Det fattas ca 10 timmar på mitt dygn...

Dagens tips: Låt inte gårdagen ta för stor del av dagen!


/Malin

"Every Day is a Pearl Day!"