MarMalaid's blogg

Här kommer jag att dela med mig av den smått kaotiska verkligheten bakom MarMalaid´s alla fina smycken och dessutom låta er vara de första att få ta del av allt nytt som ständigt händer. Ibland kommer mina inslag från Kina och ibland från kontoret i Malmö. Ett pärlande forum för dig som tycker om att blogga!

Namn:
Plats: Malmö, Sweden

söndag, november 19, 2006

Sunday, Sunday!


Elliot har varit på ytterligare ett kalas på Big Bowl och bowlat. Jag och Melvin har varit på bio och sett Nicke Nyfiken och Robert har jobbat på kontoret med hemsidan. En lugn och skön dag helt enkelt!


Jag har ju helt glömt att kommentera Idol! Tänk att den lille valpen lyckades klamra sig fast i en hel vecka till! Klart att Johan ryckt upp sig något och att Felicia sjöng lite sisådär, men han är ju genomskådad för länge, länge sedan och borde rykt i fredags.


I kväll ska jag ta ett långt bad med någon mysig badbomb och ett glas vitt samt dagens Kvällsposten med bilaga. Givetvis efter att pojkarna gått och lagt sig - allt för att kunna få några "egna" minuter... Det blir liksom fullt ös på helgerna när alla är hemma och ingen ska till dagis eller skola.


Dagens tumme upp: Bio - bara jag och Melvin, jättemysigt!

Dagens tumme ner: Känner mig lite smårisig - fryser och är lite kass i magen.


Dagens tips: Får en massa av min Robert ständigt och jämt och ett som hela tiden återkommer är att det verkligen är viktigt att fokusera på det som är bra i livet samt på sina mål - närmare bestämt, dit man vill komma och det man vill uppnå!



/Malin


"Every Day is a Pearl Day!"